Efter en sömnlös natt och precis somnat vi...

mms_img-15583165 (MMS)

Efter en sömnlös natt och precis somnat vid 5 tiden så vaknade Amanda vid halv 6. Ville bara dra täcket över huvudet:-) men det ville givetvis inte hon.... Det var bara att gå upp och sätta på en kanna kaffe och sätta fart på denna dagen. Töserna vaknade vid halv 7 och då blev det goe frulle. Dom har varit hemma från idag då båda var jätte ömma i armarna där dom fick.spruta igår. Så morgonen bestod av myyyys och Bolibompa så klart:-) Dom skulle stänga av varmvattnet kl 9 idag så jag hoppa in i duschen innan klockan 6 för att inte riskera en iskall dusch, klockan är nu halv 2 och dom har fortfarande inte stängt av det. Töserna ska strax gå ut och leka i det underbara vädret och jag får snällt fortsätta städa. Ett evigt måste.... Skönt när man är klar med det:-) Ikväll ska töserna på simskola och vännen min ska följa med idag. Nu kallar dock dammsugaren på mig. Ha en underbar dag mina vänner. Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0