Haft en mycket lugn dag. Har tom sovit mi...

mms_img-21379619 (MMS)

Haft en mycket lugn dag. Har tom sovit middag i 3 timmar. Helt galet., men man ska lyssna på sin kropp och min kropp behövde lite extra sömn. Amanda gnäller många ggr på natten nu och vill ha sin napp. Går man upp några ggr på natten så störs ju sömnen.. Så heja heja sova middag med Amanda:-) Fick diskat och ätit mat merän så blev det inte idag...ganska skönt med slappedagar ibland. Imorgon blir det lite fix på morgonen sen på eftermiddagen så ska jag och Amanda bussa in till stan. Ska hem till en vän och äta lite middag och bara umgås. Sambon snarkar gott på soffan.. Gjort 3 försök till att väcka han men nu bäddar jag ner mig och brer mig över HEEELA sängen. Gött e d:-) Natti natti Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0