Sängliggande..

Fy vad jag avskyr detta. Det började igår kväll att jag fick ont i ryggen. Hatar min ischias. Har haft det sen jag var 18 år. I februari har jag haft det i 14 år. Jävla skit mög. Vaknade imorse och kom fan inte upp från sängen:'( Tur att jag har min underbara sambo. Han duschade töserna fixade frukost och sen gick han och lämnade dom på dagis. Kl elva gick han ner och startade Tvätten och sen hämtade han hem töserna från dagis. Och han tar givetvis hand om mig och Amanda oxå. Amanda ligger just nu och sover bredvid mig medans jag kollar på film. Sambon min har precis lagat hamburgartallrik till töserna så nu sitter dom och äter och tittar på tv... Hoppas så att denna smärtan har lagt sig tills imorgon. Orkar fan inte... Kan inte ens ta på mig själv.... Färdig klagat från mig nu:) See ya

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vad är ischias? :/ kram på dig hoppas det är bra imorgon :)

2011-10-14 @ 16:12:21
Postat av: Connie

Ussha sweet. Inget roligt med smärtor som gör en helt förlamad. man bara ligger där som ett Kolli. lider med dig. vet hur det känns att inte ens kunna ta hand om sig själv. =( massa kramar å pussar

2011-10-15 @ 10:08:32
URL: http://poohlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0