prosit.....

Både jag och sambon och lilltjejen är förkylda,
Jag tog en rejäl kur igår kväll. 1 halv lime med svartpeppar på och en shot whiskey( smaka skiiiit äckligt) och en stor mugg te med lime i och en shot hostmedicin.
Sen in med vick i munnen och nannade gott.

Förkylningen är bättre idag men detta jävla hostan är en jävel som är svår att vräka.
Ska ta mig en sån rejäl kur ikväll igen innan jag går och lägger mig.

Amanda är riktigt förkyld, synd om henne.
Och hade jag kunnat så hade jag tagit hennes hosta för den e grymt hemsk. Stackars lilltjejen.

SÖNDAG

Jaa då pratade jag men mina stora tjejer. Och den dagen hade dom även varit borta från sin mamma i 2 veckor.

Började att prata med Amina..

Jag hann säga: Heeeej Älskling är allt bra.
då bröt hon ihop och jag fick ett långt neeeeeeej.
Hon vill komma hem till mamma nu. där e tråkigt dom får inte göra något.
Jag försökte givetvis med massa positivt, Att där e varmt o skönt och att dom kan åka o bada, dom kan busa och leka med farmor men nä ingen va kul.
Hon saknar sin mamma lillasyster och Ben. plus att hon vill åka och leka på Lenas gård=)

Fatima var det bra med o det var kul men. hon bröt oxå ihop när hon skulle berätta hur mkt hon saknar mig.
Mina tårar bara forsa ner. fy fan vad tufft.
Vill bara åka ner o hämta hem dom.

Dom brukar räkna hur många nätter dom ska sova tills dom ska göra något speciellt.
Så dom båda frågade mig hur många ggr det var tills dom kommer hem.
på tok för många tycker jag men jag sa att dom snart var hemma hos mamma igen.
Kommer att säga till dom när dom bara ska sova 10 ggr till.
Då vet jag vad det första är som dom kommer säga till varandra var morgon.

Nu är det bara 9 ggr kvar vi ska sova osv=)

Värker i hela kroppen så mkt som jag saknar dom.

Imorgon drar jag och Tina till Sjöbo för en heldag där, ska bli himland trevligt=)
Tina tycker inte att jag e klok men hon får snällt vakna tidigt för bussen går 7:52 Mohahaha

Nu ska jag äta lite nudlar med ägg. så satans gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0