Idiot

Som jag skrev på facebook

Gick hem till en vän i går kväll vid 18-tiden.
Kommer en kille som korsar gatan och jag fattar att han går rakt mot mig.
Svartklädd med sin jävla luva uppe.
Jag börjar går snabbare och lika så gör han och det är helt öde.
Netto hade precis stängt.
Med panik i kroppen rusar jag över nettos parkering och 4 personer kommer ut därifrån och killen stack snabbt över gatan till hus 17.

Fyyyy faan vad rädd jag var.
Hela jag skaka.
Kan inte sluta tänka på vad som kunde ha hänt.

SKA MAN INTE KUNNA GÅ UT UTAN ATT VARA RÄDD?????


Jag ska ärligt säg att jag har ALDRIG och då menar jag ALDRIG varit så rädd.

Nu tänker jag varför gjorde jag inte så el så...

Men nej, jag gjorde minsann rätt.

Det är inte lagligt men från och med nu så ska min tårgas få följa med mig när jag går ut.
Inte meningen att man ska vara rädd.

Va hade hänt om jag hade tagit med mig Amanda?!?!?!
Då hade jag inte reflekterat den killen.

JÄVLA KUK JÄVEL...
Måtte han råka ut för nått hemskt....


Jaja nu ska jag natta lilltjejen sen blir det film

Och ska faktiskt krama kudden i tid idag.
För imorrn blir det en hel dag i sjööboooo hemma hos suger =)

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0