Äntligen kom dagen då mina stora töser kom...

mms_img551220862 (MMS)

Äntligen kom dagen då mina stora töser kom hem. Går inte att beskriva lyckan... Nu är familjen hel igen.. Jag och mina 3 töser bäddade ner oss i soffan och tittade på smurfarna. Först somna Fatima sen Amanda och sen jag. Amina tyckte nog att vi var lite tråkiga. Det blev bara massa mys igår. Töserna hade beställt hemmagjord hamburgertallrik. Så det smaska vi i oss till middag och på kvällen blev det gottebord. Och vilken lycka det blev när Ben kom hem.. Töserna jubbla:-) Runt halv 9 somnade lillfisen och vid Halv 10 somnade mellanfisarna:-) Idag vaknade jag och Amanda vid halv 8. Fixade disken och satte på kaffe och dom andra vaknade strax efter 9. Nu är det snart dags att ta tag i tvätten sen får vi se vad vi hittar på idag... Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0