Godnatt....

Då var det dags för en ny blogg igen.
Alltid lika trögt att komma igång.

Har haft en lugn och skön dag.
Sambon min tog lillsessan imorse så att jag fick ha lite sovmorgon. Som om jag kunde sova länge då...ehh nä=)
men gick dock inte upp från sängen förrän strax efter 11.
Underbart..

Var iväg med vännen och handlade en del som behövs nu när man ska försöka göra av med x antal kilo.
På en vecka så har jag gått ner 1½ kilo. inte illa pinkat. Inte mycket men bättre än inget alls.
Och mer ska jag minsann bli av med.

Amanda har varit ganska gnällig och inte velat speciellt mycket både igår och idag,
Hon fick sina 2 första sprutor igår så jag förstår henne=)
Lite feber som försvann snabbt av en mini dos av Alvedon...

Har spenderat kvällen hemma hos en vän med en go kopp kaffe och idooool så klart=)
Så nu sitter jag här och fördriver tiden.

Amina & fatima är hemma hos deras pappa denna helgen och kommer hem på måndag. Längtar massa massa tills dom kommer hem.
Så tyst här hemma när dom inte är här.
Jag trivs bra med liv och rörelser=)
många säger till en att man ska passa på och njuta och ta det lugnt. Men det är inget för mig. Har skaffat barn för att jag vill spendera min tid med dom inte utan dom.
Sen kan det visst vara skönt att vara barnledig nån gång då & då.

sambon o lillfisen sover gott och jag borde göra detsamma men John blund har inte kommit och kastat sitt efterlängtade pulver i mina ögon än.
Håller tummarna på att han kommer snart.

This is all from me 2day........
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0