Time 2 sleep

Ett Stort TACK till min underbara mamma som har varit hos mig hela dagen och hjälpt mig med mina töser.
Hade inte klarat det själv.
Känns liiite bättre nu.

Ska strax gå och lägga mig och bara tanken av det gör att jag vill stanna uppe.
Var gång jag ska vända mig så vaknar jag av hur ont det gör.
Måtte skiten förvinna nån gång...

Igår fick töserna lägga sig innan 8 tack vare att jag mådde som jag gjorde=(
Så idag fick dom vara uppe länge.
Satt en stund på balkongen och drack kaffe med vännen och när hon skulle gå hem så var det dags för töserna att gå och lägga sig....

Då såg det ut såhär på deras rum=)

sover så gott tillsammans

Så söta=)
Låter dom sova tsm inatt. Dom brukar tjata om att dom vill sova tsm men jag brukar säga nej för att jag tycker att dom kan sova i sina egna sängar.
hehe....tror att dom planerat in detta...busungar....

Gick in till lillfisen och kollade till henne...sover lika sött som sina systrar...

=)

Även sambon sover gott så nu ska jag oxå bädda ner mig och försöka få lite sömn...

Godnatt mina vänner

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0