sooolen....

Vaknade 5.30 idag och 8 minuter senare så satt jag vid min data på fb..eehhh.
En lördag morgon, bara jag och Amanda och jag var redan vaken.
Bestämde mig för att gå och lägga mig igen och fick då sova till strax efter 8.

Har varit ase tradigt väder hela förmiddagen men nu så skiiiner sooolen.

Tack för det. måste ju ta mig till affären o handla lite.
Vägra handla om det regnar lixom=)

Idag är vi hembjudna till vännen på middag, blir bara jag och Amanda eftersom att sambon har jobbat sen 4 imorse o gör fortfarande fram till 15-tiden så lär han vara aningen trött.
Så han stannar hemma och sover ist.

Lillfisen sover gott så jag får väl passa på att springa in i regnet och få nått gjort här hemma.



Önskar er alla en underbar dag...

see ya=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0