myyyys

Igår tog jag och mina älskade töser bussen till Malmö för att träffa tomtefar och tomtemor=)
Gissa om jag hade lyckliga töser.
Mötte upp syrran och hennes kids och Elias på torget...




Efter detta så var ju planen att åka till Entre för att titta på Eric Saade  men var sååå jädrans kallt så vi bestämde oss för att gå hem till syrran och dricka glögg och fixa middag så kunde alla barnen leka ett par timmar.

Till middag blev det hemmagjorda köttbulllar pommes och sås med ärtor.
Kan ju säga att ärtor inte var barnens favoriter=)
Så ner med alla ärtor i mixern...
Ärtpure....haha she love it=)



yammy=)

Syrran passade på att ta ett foto på alla kusinerna ihop

Godingar=)
käääääärlek på hög nivå <3

vid 19 tiden tog jag och töserna bussen hem och dom hann nog bara lägga huvudet på kudden sen sov dom gott=)
Tack syrran för en underbar dag/kväll....
När gubben sen kom hem från jobb så blev det några timmar prison break=)

puss å kram

Kommentarer
Postat av: Connie

Låter som en helt underbar dag =)



Å det där med ärtor, ja håller med barnen. Enda grönsaken ja inte äter. ärtor, Gröna vita eller vad. Ja sånna där bönor med Kidney å allt. BLÖÄ!

2011-12-13 @ 10:17:54
URL: http://poohlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0