Mina Sessor





Lillfisen är redan 8½ månad.
Inte klokt vad tiden går snabbt.
Har fått papper om dagisplats. Så nu har jag fyllt i dom så nu ska dom bara skickas tillbaka...
Ångest...
Vad hände med min lilla bebis?! =)




Fatima. en av mina mkt vackra töser=)




Min Vackra Amina=)




Tänk att mina stora töser blir 6 år den 30 mars.
Jag har köpt plancher till dom...

Det vill dom så gärna ha...
Så jag har köpt några i present, hello kitty, prinsessorna och en till...

Haha....dom vill ju inte ha det,
Dom vill ha på Eric saade

Får ge dom till Amanda ist och köpa nya till dom=)

Har 2 överlyckliga töser här hemma som ska börja på svenshögskolan till hösten.
Jag tycker oxå att det ska bli kul men samtidigt tycker jag det är jobbigt.
Man hinner ju inte med i svängarna.

Simmningen går kanon bra för töserna. Dom lär sig snabbt.
Plus att dom älskar att gå på afrikanskdans. Dom övar mkt här hemma.
Både sjunger och dansar.

Nä nu ska jag dammsuga och sen ta och diska undan.
Sen lite mys med mina töser innan dom ska sova...

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0