Lördag

Imorgon är det 3 veckor sen mina töser åkte. 3 veckor kvar....
fyyyyyy....dessa 3 veckor som har gått har kännts som en hel evighet. 
Tur att Amanda håller mig sysselsatt.
Ibland iaf.
Hon är ju lugnare än lugnet själv=)
Hon gör inte mkt väsen för sig




Bilder från Arlöv

En öppen grupp på facebook som jag bara älskar.
MASSA bilder från förr.....
Var ju givetvis tvungen att spara nån och visa upp hur satan grann man var på högstadiet=)



Jag och jessica på mittpunkten 95 tror jag =)
Haha jag o mina championtröjor och den satans adidas jackan=) jaja byxorna var visst oxå adidas...

Här är en favorit bild. Arlöv har minsann varit bra en gång i tiden....
Satan i gatan vad roligt man har haft



Var i granebacken men föreningen Roma....
UNDERHUSET...haha

Och SUGAR DU OCH ALL THE GRABS JUUUUEEEE



Ibland kan jag minsann sakna den tiden när man gick i högstadiet.
Jag hade så satans roligt.....

********************************************************************************

Nu ska jag fixa till mig.
När lillsessan sover så smiter jag hem till Tina en stund.

puss å kram


Kommentarer
Postat av: Connie

Hahah Heeelt Galet sweet

2012-01-29 @ 11:11:33
URL: http://poohlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0