Då var denna helgen slut. Och lycklig är j...

mms_img-75739027 (MMS)

Då var denna helgen slut. Och lycklig är jag för det. Nu är det "bara" 3 veckor kvar tills mina stora tjejer kommer hem... halva tiden har gått och det känns som en hel evighet. Imorgon ska vi hem till systeryster och fira henne. Hon blev ju ett år äldre idag:-) Mega grattis till henne. På tisdag har jag och sambon varit tillsammans i 3 år. Helt sjukt vad tiden går snabbt:-) Så tisdag får bli en extra myspyse dag med en god middag och kanske nått gott att dricka till det:-) Onsdag då ska världens underbaraste sugar opereras. Önskar så att jag kunde vara där med henne. Mina tankar kommer att vara hos henne heeeela dagen. Hon betyder allt för mig. Älskar henne som min egen syster <3 Massa kärlek till dig... Nu är det dags att krama kudden. Sambon kan jag ju inte krama då han har somnat på soffan :-) Natti natti Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Connie

<3 you 2

2012-01-30 @ 21:05:29
URL: http://poohlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0