jahaaa.....

Då är denna veckan snart slut...
Och tacka fan för det.
Har inte varit ute sen i lördags. Har tappat lusten för allt...
Suttit inne i 5 lååånga dagar.
Måtte mina töser komma hem snart.
Då blir jag hel igen.
Vilken lycka det kommer att bli när jag ser dom.

jaja är på pisse humör idag..skulle kunna be många dra långt.
Lätt att öppna truten men att hålla det som man säger...puuuuuuffffff
så vissas ord betyder inte ett skit längre.


Måtte det bli måndag då ska jag åka till min underbara sugar och hjälpa henne
sen tsdag så blir det ficka med fina Camilla i stan..

jag skulle eg kunna skriva en hel roman om hur jag mår..
men det hjälper inte mig ett dugg...


nu är kl snart 7 man kanske skulle fixa lite middag..



see ya


puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0