Dont think so...

Har pratat med mina stora töser idag.
vilken grym hemlängtan dom har båda två. Barn borde aldrig få känna så.

Gör så ont i mitt mamma hjärta att höra dom gråta i telefonen.

Vill krama om dom och trösta dom. men dom är ju tyvärr ca 600 mil härifrån.

Förklarade för dom idag att imorgon när dom vaknar så ska dom bara sova där 10 ggr till sen är dom hemma hos mamma igen.

<3

Tankarna är många ska ni veta.

Jag vet att man ska ta saker med en nypa salt ibland.
Men när ens barn säger till en så här
-Men mamma, pappa säger att vi ska bo här nu.
Ska vi inte hem till sverige?

JO DET SKA NI...
Ni är snart hemma hos mamma igen...
Men pappa säger.....
aaaarrrrrrhhhh......
 
Där finns INGEN och då menar jag INGEN som kan ta mina barn ifrån mig.
Klart att dom kommer hem igen.
Vet att deras pappas hus ska vara färdig nu, men mina töser ska inte bo där.

Vet ju att många invandrare åker iväg med barnen till sina hemländer och att barnen aldrig kommer tillbaka igen.
Gud nåde säger jag bara,
Då är jag den första som sitter på ett plan på väg till Gambia och lär inte komma tillbaka förrän mina älsklingar är med mig igen.

En av töserna sa till mig idag att deras faster säger dumma saker om mig.
om det stämmer el ej lär jag aldrig få reda på.
Frågade vad som blivit sagt men hon kom inte ihåg.

Det är möjligt att dom snackar en massa illa om mig.
Och det kan jag bjuda på.

Men dom borde tänka sig för innan dom startar något isf.
Så svårt är det inte för mig att åka dit.

Tycker att det är fult att prata illa om barns föräldrar när barnen är i närheten.

Idag fick jag ringa till deras fasters telefon för deras pappa var inte med dom.
Och fastern satte på högtalaren när jag pratade med dom.
Väldigt fult gjort tycker jag.

Satt kanske en massa där och lyssnade...
men men....who gives a fuck...not me.



Nu tror jag ju inte att detta kommer att hända men OM så är jag redan förberedd och vet vad  jag ska göra.
Mina barn är mitt allt,
finns inget som går före dom.
Finns för dom dag som natt, och så kommer det vara tills den dagen jag e så gammal att jag inte kan.
Då får dom snällt ta hand om mig=)

Sambon snarker som bara den på soffan så nu ska jag väcka han sen blir det att krama kudden..

Natti natti ppl.

Puss å kram



Kommentarer
Postat av: Connie

Ja den flygbiljetten ska vi nog ordna åt dig!!!!! Kraaam

2012-02-10 @ 08:23:12
URL: http://poohlina.blogg.se/
Postat av: Nilla

Vad gör man inte för sina barn....Själv hade jag kunnat gå hur långt som helst ..Kram på dig vännen..snart snart är dom hemma <3

2012-02-10 @ 08:56:07
Postat av: lena

japp jag hjälper givetvis till....med vad som...så e de <3

2012-02-10 @ 20:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0