7 månader

Tiden går på tok för fort,
Lilla Amanda är redan 7 månader, och idag titta tand nr 2 fram=)
Hon är fortfarande lugnet själv. Ganska skönt faktiskt=)



Idag är det 4 veckor sen töserna åkte. "BARA" 2 veckor kvar.
Känns som en hel evighet.

Skulle ha gjort så mycket nu under tiden när dom är i Gambia men det blev tvärtom, har knappt gjort något.
Tappat lusten för allt.
Träffat vänner o så men det är oxå allt.
Men va faan...
Jag mår skit kasst....
Jag gör mitt bästa för att hålla uppe mitt humör iaf-

Idag har jag bara varit hemma,
Sambons 2 vänner från dk kom hit under dagen. Dom satt i köket och åt mat och snackade och jag mös ner mig i soffan med lillsessan och kollade på en film.

Sen åkte sambon hem till en polare och är fortfarande där.

Jag fixade en äpplekaka och Nilla kom hit och mumsade lita av den med mig.
Blev givetvis kaffe på balkongen tills vi båda skakade av denna jäkla kylan=)

Nu har jag myst ner mig i soffan och tittar på Navy CIS...

puss å kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0