Wihoo....

Nu är min rygg mycket bättre. Så jävla skönt, Igår blev det en hel del liggande i sängen Men på sen eftermiddag var jag uppe hela tiden. Tina Och Madde gick med töserna till simskolan. Tusen Tack till dom:) Sen blev det lite kaffe med dom och när dom gick så blev det kaffe med världen bästa Rita:) Så klockan blev närmre 1 när jag kom i säng. Sen var det upp klockan 4 för då ville Amanda äta och givetvis inte somna om direkt:) Hon ville ju ha en vild diskution med sin mamma:) Så vi somnade någon gång efter 5. Sen upp med töserna och dagen var igång:) ganska skönt att töserna varit lediga från dagis idag. Sambon har fixat med balkongen hela dagen så jag och töserna gick hem till mamma och åt middag. Gott va det:) satt och åt massa kött.... Sen hem och då blev det massa mys och fika. Nu sover mina 3 töser och jag ska för ovanlighetens skull titta på tv eller så går jag ut en runda:) Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll <3 Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Connie

Skönt att du e bättre i ryggen =)

2011-10-19 @ 21:00:31
URL: http://poohlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0