Helgen....



I lördags gick jag och Amanda hem till Tina som bjöd på goe middag och efterrätt.
Middagen var kasslergratäng med ris och en riktigt smarrig sallad.
Och så gav sig Tina på att göra en LCHF cheese cake.
Ni kan tro att den var smarrig.

Sambon min börjar jobba 3 på nätterna var helg och visste att han skulle gå och lägga sig tidigt.
så jag slog en pliiing till han vid 19-tiden och det bestämdes att jag skulle komma hem med Amanda och sen gå hem till Tina igen.
Så packade ner lillsessan gick hem och nattade henne=) fast hon vaknade igen när jag gick utanför dörren..hehe

Med tanke på detta hemska vädret så tog jag fram min vinter jacka... sååå varmt och skönt.
Sen begav jag mig hem till Tina igen....
Det blev cider, grogg, några små blå och så givetvis kaffe med dooleys...
Blev lite så där smått rund under fötterna och var hemma vid 2-tiden=)

Tack för en super underbart trevlig lördag.
Hoppas vi kan göra om det snart igen...

Somnade vid 4-tiden och Amanda vaknade vid halv 8....då var jag halv död.
Men hennes leende tog genast bort min trötthet och man var igång igen. fast aningen slöare.

Men en sak var hemskt mitt kaffe var SLUUUT....PANIK
Är det någor jag behöver på morgonen så är det kaffe

Vid 15-tiden packa vi ihopa oss och gick hem till Tina och hade film dag/kväll....
Och givetivis så fick jag mitt efterlängtade kaafffeeeeee=)
Min dag blev räddad....

Strax efter 8 så packade vi ihop oss igen och begav oss hem i halv storm och regna.
Liknade en blöt hund när jag kom hem.
Önskade att jag oxå fick ligga nerbäddad i en vagn och vara helt skyddad från både blåst och regn=)

Har haft en super trevlig helg.....

Idag Måndag vaknade jag vid 9 gick och tog mig ett varmt bad och fixade till mig.
Vid 11 gick jag och hämtade hem mina stora tjejer...



Saknat dom så fruktansvärt mycket <3

From nu så kommer dom bara att vara hos E varannan helg...
Anledningen till detta:
DERAS BIL HAR GÅTT SÖNDER?!??!?!

Så E säger till mig att jag SKA ta mitt ansvar....höööh
HAR TAGIT MITT ANSVAR SEN DAG 1
Inte alla som har gjort det minsann......

Men iaf när bilen är fixad då ska E ha dom varannan tors till mån igen...
Kanske jag som tycker E e kass som inte kan ha töserna bara för att deras bil e sönder och om han måste lämna
SINA  barn på dagis när han inte har bil så kommer han försent till jobbet.
Sen när FAN blev det mitt problem.....

Men en sak..jag har merän gärna mina töser 24/7.......
Så tro nu inget annat=)

Detta var allt från mig nu

see ya







Kommentarer
Postat av: Connie

Håller med dig fullständigt. En söndrig bil är knappast en anledning til att inte kunna ta hand om sina barns om man själv valt att sätta till jorden =)

2011-10-10 @ 13:28:17
URL: http://poohlina.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack sj för helgen harit helt underbart rolig =) och jag håller med förgående talar ang E och töserna så jävla dålig ursäkt...

2011-10-10 @ 14:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0