Ajajaj....

Fy fan vad ont jag hade hela gårdagen. Blev många tårar. Min kropp är inte ens van vid panodil och igår blev det både panodil och tramadol. Hjälpte dock inte allt för mycket. Tog typ bort toppen på smärtan. Men kvällen avslutades redan kl 8. Mådde så illa av hur ont jag hade. Kräktes och hade INGA krafter i kroppen. Riktigt hemsk känsla. Deckade direkt jag la huvudet på kudden. Har en speciell salva som är till min rygg så den kuren började jag med igår. Är special gjort till mig från nigeria:) Vaknade vid 7 idag och hade fortfarande jävligt ont. Blev ett samtal till mamma som kom hit vid halv 9:) Hon har tagit hand om mina 3 sessor och fixat middag och lite annat små fix. Sambon har slutat jobba för idag Men snäll som jag är så skickade jag en liten lista till han om vad som behövs handlas hem... Känns hemskt när man inte kan göra ett skit själv:( Töserna är ute och cyklar nu, mamma tar disken efter middagen och jag och amanda ligger i sängen och tittar på film. The day after tomorrow.. Tycker att den är skit bra:) Det var allt från mig nu:) Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0